HJÆLP!!!

Et CMSimple support forum for dansktalende brugere og udviklere

Moderator: ZiPs

Post Reply
msiv
Posts: 20
Joined: Sun Feb 26, 2012 5:12 pm

HJÆLP!!!

Post by msiv » Sun Sep 16, 2012 6:23 pm

Jeg administrerer hjemmesiden www.skibsmotor.dk. Jeg har desværre fået rodet lidt rundt, så en utilsigtet menu er opstået (Find vej / Finden Sie Ihren Weg / How to find us:News01), og derudover har jeg fået slette 'News01'. Er der nogen her i forummet der kan hjælpe???

mvh
Morten

ZiPs
Posts: 633
Joined: Thu May 22, 2008 6:17 pm
Location: Faxe, Denmark
Contact:

Re: HJÆLP!!!

Post by ZiPs » Sun Sep 16, 2012 6:47 pm

Hej Moten

Det ser ud til du har fået lavet en start <h1> som slutter på en anden side, så du har fået et langt menu navn, men dog ikke sikker.

Er du god til at kode i html, for du kommer nok til at rette det i kildekoden.

Jeg hjælper gerne, men det er nemmere at rette hvis du giver mig dine login, de skal dog sendes i PM så andre ikke kan se dem og udnytte dem inden jeg kan logge på og rette din side.

/ZiPs
Preben Dahl | Webmaster cmsimple.dk | Projekt-og domæne ejer Gert Ebersbach

ZiPs
Posts: 633
Joined: Thu May 22, 2008 6:17 pm
Location: Faxe, Denmark
Contact:

Re: HJÆLP!!!

Post by ZiPs » Mon Sep 17, 2012 9:43 am

Problemet var en </h1> fejl, så hele teksten i News01 og link til find vej blev til et side navn som ikke findes.

Løsninger blev:
Først blev der taget backup af content.htm og page.php
Derefter gik jeg ind i menu "Sider" som er i toppen af siden.
Højre klik på den/de sider som man ikke kan tilgå og vælg slet side og under sider.
Herefter oprettes de sider man lige har slettet igen, så man kan tilgå dem og lægge sin tekst ind igen.

Man kan åbne sin backup content.htm i en teksteditor og se hvad der stod i de sider man har slettet, man skal dog passe på man ikke kopier noget ind igen så siden igen går ned.

/ZiPs
Preben Dahl | Webmaster cmsimple.dk | Projekt-og domæne ejer Gert Ebersbach

Post Reply